با توجه به ضرورت به کارگيري فناوري اطلاعات جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و بيشتر به اقشار مختلف جامعه و همچنين نبود زير ساخت مناسب مخابراتي در بعضی از نقاط استان جهت استفاده عموم از سرويس و خدمات اينترنت و شبکه با سرعت و کيفيت بالا، شرکت عرش رایان صفاهان اقدام به راه اندازی سرویس وایرلس در مناطق شهري و شهرکهاي صنعتي استان اصفهان نموده است. استفاده از دانشی که از طريق آن بتوان زير ساخت ارتباطي مطمئن ، مقرون به صرفه و ایمن را بوجود آورد .
کلیه ی منازل ، دفاتر و شرکت‌هایی که برای برقراری ارتباط با شبکه جهانی و شبکه‌های داخلی خود به پهنای باند با کیفیت و پایدار و با سرعت ارسال و دریافت برابر و بیشتر در مقایسه با سرویس های ADSL نیازمندند، می‌توانند از سرویس اینترنت وایرلس عرش رایان استفاده نمایند.
به بیان ساده سرویس اینترنت وایرلس، سرویسی است بر مبنای ارتباط رادیویی بین مرکزاینترنت (ISP ) و محل استفاده مشترک ، برقراری این نوع ارتباط، نیازمند نوعی دستگاه رادیویی به عنوان گیرنده است که همانند آنتن تلویزیون، بر روی پشت بام محل استفاده مشترک قرار می گیرد و توسط کابل شبکه به داخل ساختمان متقاضی منتقل می گردد و در مراحل بعدی کار، می توان آنرا توسط شبکه داخلی و یا بصورت wifi در محل توزیع نمود.

ویژگیهای سرویس اینترنت وایرلس :

بدون نیاز به خط تلفن و محدودیت های مخابراتی
پهنای باند بیشتر، سرعت بالاتر و کیفیت پایدارتر
سرعت دانلود و آپلود برابر(سرویس متقارن)
پوشش سراسری در هر نقطه از شهر
امکان سنجی رایگان در کوتاهترین زمان
امکان ارائه در شهرک های صنعتی
امکان برگشت سرویس و تجهیزات در صورت نارضایتی