حقوق فنی مشترکین

سرویس متقارن

کلیه مشترکین حق استفاده از سرویس کاملاً متقارن را دارا می باشند. لذا واحد فنی مکلف خواهد بود کلیه اقدامات لازم جهت رفع مشکل مشترک را در کوتاهترین زمان ( حداکثر ۷۲ ساعت ) انجام و نتیجه را به مشترک اعلام نماید  و تست های لازم جهت جلب مجدد رضایت مشترک با وی انجام پذیرد.

Ping Time

کلیه مشترکین حق دارند از Ping Time مناسب بهره مند باشند. ( Ping Time مناسب منظور Ping Time حداکثر با ۵% تأخیر بیشتر نسبت به Ping Time دریافتی از تأمین کننده پهنای باند می باشد. ) در خصوص درخواست Ping Time کمتر از حد دریافتی امکان تأمین آن توسط شرکت فراهم نمی باشد.

رفع خرابی

کلیه مشترکین حق دارند پس از اعلام خرابی در سریعترین زمان از خدمات رفع خرابی بهره مند گردند. در مواردی که رفع خرابی از طریق دسترسی های موجود قابل پیگیری و رفع می باشد که به صورت فوری و در هنگام تماس اقدام می گردد. مواردی که نیازمند اعزام کارشناس می باشد حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت می بایست کارشناس اعزام و مشکل برطرف گردد.

تبصره ۱ : در صورت بروز مشکلاتی از قبیل موارد ذیل هزینه رفع مشکل با شرکت خواهد بود و در غیر اینصورت هزینه مطابق با نظر کارشناس نصب از مشترک أخذ خواهد شد:

  • انحراف زاویه آنتن نصب شده در محل.
  • ایجاد تغییرات در فرستنده که منجر به قطع یا اختلال در دسترسی مشترک گردد.
  • مشکلات مربوط به سوئیچ مشترک. ( در صورتی که سوئیچ از طرف شرکت نصب شده باشد. )

 

تبصره ۲ : در صورت بروز اشکال سخت افزاری و نیاز به تعمیر، شرکت موظف خواهد بود Device مورد نظر را با تجهیزات امانی از طرف شرکت به صورت رایگان تا زمان انجام تعمیرات و یا گارانتی جایگزین نماید.

آموزش

کلیه مشترکین حق دارند از آموزش های لازم و مورد نیاز خود توسط واحد فنی بهره مند گردند. برخی از این آموزش ها در هنگام نصب و بر اساس دستورالعمل و شرح وظایف کارشناس نصب در محل مشترک و برخی از آنها توسط کارشناسان پشتیبانی و به صورت تلفنی ارائه خواهند گردید :

تعویض SSID  و رمز Wi-Fi با استفاده از نرم افزارهای ریموت
آموزش نحوه شارژ و CRM ارائه راهنمایی های کلی و ارجاع به آموزش های سایت
کانفیگ انواع Router,Modem,Switch,Voip,DVR با استفاده از نرم افزارهای ریموت و یا ارجاع دستگاه و یا حضوری
Call Now Button